Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Jak zgłosić reklamację do producenta? Usługi gwarancyjne Plantronics 0

Zgłaszanie sprzętu będącego na gwarancji

 

Aby dokonać zgłoszenia gwarancyjnego, w pierwszej kolejności należy zarejestrować się na stronie Poly.

Portal obsługi gwarancji: https://www.poly.com/gb/en/support/warranty-service

Należy przygotować dowód zakupu sprzętu oraz numer seryjny produktu, który można znaleźć na pudełku i słuchawkach.

 

1. Aby rozpocząć, należy wybrać SIGN IN AND REQUEST REPLACEMENT.Poradnik 1

 

2. W razie potrzeby, po zalogowaniu można kliknąć wskazaną ikonę i ustawić JĘZYK POLSKI - Pełna wersja portalu w języku polskim jest w fazie realizacji.

 

3. W pierwszej kolejności należy zarejestrować produkt, dlatego wybieramy opcję ZAREJESTRUJ PRODUKTY.   

 

4. Po wpisaniu numeru seryjnego produktu, należy potwierdzić przyciskiem SZUKAJ 

 

4.1 W przypadku braku numeru seryjnego, należy wybrać NIE MAM NUMERU SERYJNEGO, a następnie wpisać nazwę produktu i potwierdzić przyciskiem SZUKAJ. Po wybraniu produktu z listy pojawi się formularz, w którym należy uzupełnić informacje zawarte na dowodzie zakupu. Punkt ten ma też zastosowanie, gdy producent informuje, że gwarancja już wygasła. Dowód zakupu wyznacza okres gwarancji.

 

5. Po poprawnym uzupełnieniu wcześniejszych punktów, pojawi się poniższa informacja*. Jeżeli wszystkie dane się zgadzają, należy potwierdzić przyciskiem POTWIERDŹ REJESTRACJĘ.

*Czasami system nie prosi o potwierdzenie. Wtedy wystarczy przejść do kolejnego punktu.

 

6. Na kolejnej stronie należy wybrać NOWE ZGŁOSZENIE GWARANCYJNE. W przypadku przekierowania na stronę "Twoje zarejestrowane produkty", aby przejść na poniższą stronę, wystarczy wybrać produkt, który chcemy zgłosić.

 

7. Na stronie "Add products to claim" należy jedynie wybrać nasz uprzednio zarejestrowany produkt.

8. Na kolejnej stronie, należy rozwinąć listę problemów i wybrać powód zgłoszenia sprzętu. 

 

9. Kolejnym krokiem jest potwierdzenie rejestracji, które wystarczy zatwierdzić przyciskiem COMPLETE CLAIM.

 

10. Aby dopełnić formalności, należy wprowadzić adres, na który ma zostać wysłany sprzęt, a następnie zaakceptować REGULAMIN USŁUG REKLAMACYJNYCH i WYSŁAĆ ZGŁOSZENIE.

 

Produkt został zgłoszony

Na adres e-mail zostaną wysłane 2 wiadomości od firmy Plantronics(należy sprawdzić, czy nie znalazły się w folderze spam). Pierwsza wiadomość będzie potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia, a druga instrukcją dalszego postępowania, wraz z listem przewozowym, który należy wydrukować w 4 egzemplarzach. 

 

Listy przewozowe:

Pierwszy - Należy włożyć do środka przesyłki

Drugi - Należy przykleić na przesyłce

Trzeci - Dla kuriera

Czwarty - Dla składającego zamówienie. Kurier podpisuje odbiór przesyłki.

 

W środku przesyłki muszą znaleźć się:

1. List przewozowy

2. Kopia dowodu zakupu

3. Reklamowany produkt

 

Życzymy braku problemów technicznych z urządzeniami!

Zespół plantro.pl

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl